zemmaz.blogg.se

<3 Grattis Hjärtat! <3

Kategori: Allmänt

Då va de den 11 April idag då och det betyder att mitt hjärta fyller 21 år idag! :D Stort grattis till dej hjärtat! Nu har vi precis landat i soffan efter lite sälskap av Fredrik, Eva, Henrik och lilla Jennifer. Nu är jag dödstrött och hör att sängen skriker efter mig.. Kommer bli underbart att lägga sig!
 
Måste bara säga en sak, trodde aldrig mina ögon när jag såg den men när jag och Thaksin va påväg till affären förut så hittade jag en hundralapp som bara låg där och väntade på att jag skull plocka upp den ;) Haha inte ofta man har sån tur.. :) Men någongång ska det ju hända något bra för någon, tyvärr så va nog stackarn som tappade den inte lika glad som jag va xD
 
Nej nu ska jag gå och lägga mig, GodNatt på er <3
 
 
      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: