zemmaz.blogg.se

Ny vecka Nya händelser

Kategori: Allmänt

Då va det allt Mådag igen, kändes bra i söndags men denna måndag blev frusen och dötrisst!. Inte kul alls.. Jobbet gick väl ganska snabbt ändå men känner att jag har någon äcklig bakterie i kroppen som vill ut men den ska motas tillbaka för det orkar jag inte med nu igen.. :S Inte så länge sen jag va sjuk i feber och förkylning!
 
När jag kom hem så kändes det iaf lite bättre så satte igång med maten ganska snabbt, det blev kycklingklubbor i ungnen med ris och mangorajasås :) MUMS! Det lyckades jag jäckligt bra med ska jag säga ;) Nu har jag landat i soffan ( Eller det va ett tag sen) men har landat i soffan med min dator och Pirates of the caribbean framför mina ögon iaf och snart så blir det glass med chokladsås och efter det en alvedon och sängen så jag vaknar pigg glad imorgon! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: