zemmaz.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat som vanligt, men tror då aldrig att jag har skrattat så mkt som jag gjorde idag när Pawel och Josef på jobbet skojade med Chaluai xD haha fy fan alltså, sånna här dagar kan det vara underbart att va på jobbet! dagen gick som ni förstå väldigt snabbt, plus att jag har fått tatt hand om en praktikant vilket gör att tiden rinner iväg ännu mer :) Skönt! När jag kom hem så kastade jag i mig lite mat sen va jag och handlade lite för ska göra chili con carne idag :) Beställt av Thaksin som va sugen på det så då blir det det då! :) Efter det så va jag på en riktigt lång promenad med Frida på 1.5 timme tror jag det blev faktiskt? :P Med terräng, vatten, jocka och sen lite regn på landsvägen hem :) Men det va riktigt trevligt och jag måste säga att jag faktiskt gillar att gå i regn :P Det är väldigt uppfriskande och skönt! 
 
Nu har jag landat i soffan men ska snart pallra mig in i duschen och sen sängen :) Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: