zemmaz.blogg.se

I`m Back!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada! Nu är jag tillbaka igen :) Har haft fullt upp med att flytta till min EGEN lägenhet och denna gång är det klokt och för en längre tid! :D Känner att vuxenlivet börjar på riktigt nu med roliga räkningar och och underbara överraskningar! ;) Hehe Härligt! Har inte tagit upp något om det på bloggen för att jaf skulle lura min underbara Angelica lite och det lyckades jag med oxå! Ända in till dörren tillochmed ;) 
 
Under dom här veckorna så har jag varit på fastlandet för att shoppat saker och tillbringat varje timme och minut på att få lägenheten som jag vill ha den. Dock finns det ännu saker kvar men just nu är jag nöjd och som sagt så har jag hur länge jag vill på mig att fixa sakerna :) Så nu mina vänner är det bara att höra av sig och komma förbi på en kopp kaffe och fika! Ni är så välkommna allihopen! :D
 
Idag är det söndag och Thaksin har dragit till Gothem för att fixa en bil så han kan ta sig till jobbet! Jag blev kvar här hemma men kan säga att jag bara sitter och njuter av att bara sitta och göra vad jag vill! :) Syster ska komma förbi på fika idag, vet inte när men det visar sig väl skulle jag tro. Nej nu ska jag titta runt lite på nätet sen ska jag fortsätta pyssla runt lite :) Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: