zemmaz.blogg.se

då va denna fartfyllda helg över

Kategori: Allmänt

Då ve denna helg över, den har rusit iväg som alla andra dagar nu för tiden! :P Fredags så blev det pizza med hjärtat, Fredrik m. familj skulle egentligen komma hit och äta oxå men Henrik hade blivit sjuk så det blev bara jag och Thaksin! :) I lördags så storstädade jag lägenheten innan Angelica skulle komma :) Sen drog vi till staden för jag skulle uträtta lite ärenden som Angelica så snällt följde med på :D Sen när vi kom hem igen så åt vi mat och såg på film till glass ;) MUMS! Glass har blivit min nya favorit xD 
 
Idag så har jag slappat heeela dagen ända fram till klockan 4 någångång då Frida kom på besök :) Riktigt trevligt att träffa henne och prata lite, det va ett tag sen. :)
Nu ikväll har jag gjort pannkakor som vi åt med glass ;) Sjukt gott! 21.30 så ska jag se en "tjejfilm" som börjar på c more emotion kanalen, fick ett sms av Eva att en bra film skulle gå så den kan jag inte missa! :) Hoppas bara ögonen orkar vara uppe! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: