zemmaz.blogg.se

Oj Sorry!

Kategori: Allmänt

Hej alla! Sorry att jag har varit dålig på att uppdatera här men jag har haft min data på lagning, eller lagning och lagning men en formatering som var välbehövd! :P Vet inte vad jag gjort för fel men något är det iaf xD men nu är det fixat, ska bara fixa tillbaka alla mina bilder mm till datorn sen så! Den här veckan har iaf varit som alla andra veckor inget spec om man sänger så, inte alls så mkt jobb vilket har varit skönt, Sabine har letat jobb för att vi skulle få ganska fulla dagar iaf xD härligt!
 
Imorgon är det äntligen fredag igen :) Jag och hjärtat har bestämmt att vi ska på bio så det ser vi fram emot, hoppas att jag hinner dra en runda på stan med innan allt stänger så en tumme in i handen och en upp så hoppas vi på det bästa :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: